Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

Καλημέρα με τα σπαρταριστά του τουίτερ…

Παντρεύεται η άλλη και ανεβάζει χίλιες φωτο απο τον γάμο της. Αν ήθελες μαντάμ να δούμε το γάμο σου, να μας καλούσες…!!!
Αυτή η Λάκτα μόνο με γέμιση κιμά δεν έχει βγει. Ακόμα…!!!
Γυναίκες : Σιχαίνονται να τις ρωτάς την ηλικία τους, αλλά θα σε σκοτώσουν αν ξεχάσεις τα γενέθλια τους…!!!

Δε γεννήθηκε ακόμα ο λογαριασμός που θα τον πληρώσω πριν λήξει…!!!
Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα το ψηλότερο βουνό είναι ο Όλυμπος και το δεύτερο ψηλότερο είναι τα ασιδέρωτά μου…!!!

Σήμερα κατάλαβα πως, για να φας οικογενειακό παγωτό, δε χρειάζεται να έχεις οικογένεια…!!!
Τι εννοείς ότι μιλάω άσχημα για σένα; Πώς έφτασαν αυτές οι φήμες στα πεταχτά αυτιά σου;;;
Με ρωτάει η άλλη “γιατί φοράς τη βέρα σε λάθος χέρι;” και της απαντάω “Γιατί είμαι παντρεμένος με το λάθος άτομο”…!!!
Τον ρώτησα άμα θέλει να βγούμε και μου είπε ότι έχει κορίτσι. Eντάξει ρε μεγάλε, κι εγώ έχω τηλεόραση σπίτι, αλλά πάω και σινεμά…!!!

Κατά τις 8 το πρωί ξάπλωσα στο πάτωμα για καμιά κατοσταριά κοιλιακούς. Το μεσημέρι με ξύπνησε το τηλέφωνο…!!!

Ο άντρας μου πήγε για κυνήγι της πάπιας. Στον 17ο πυροβολισμό η πάπια πέθανε απο τα γέλια…!!!
Με ρώτησε η γιαγιά μου αν κοστίζει να στείλει e mail στην Αμερική! Βέβαια, λέω, δώσε μου 50 ευρώ και θα σ’το στείλω εγώ, έχω έκπτωση…!!!
Λέω να φτιάξω για το καλοκαίρι δύο μυγοσκοτώστρες, μια σιδερένια και μία ατσάλινη. Θα φάει η μύγα σίδερο και το κουνούπι ατσάλι…!!!
Εκτός απο τη μονογαμία υπάρχει και η μόνιμη αγαμία…!!!
Γύρισα σπίτι και είχαμε σούπα. Άντε να φάμε και το ζελέ, να περάσει ο γιατρός να υπογράψει και να κοιμηθούμε…!!!
ΕΠΕΙΓΟΝ!!! H κοπέλα μου είναι αλλεργική στο σκύλο μου, οπότε αναγκαστικά ΧΑΡΊΖΕΤΑΙ. Όποιος ενδιαφέρεται έχει μαύρο χρώμα τρίχας, δεν έχει εκπαιδευτεί στη βασική υπακοή, εμβολιασμός έχει γίνει, είναι μεσαίου μεγέθους, 22 ετών και εργάζεται ως πωλήτρια…!!!
Αυτή η μέρα, που θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε, πότε προβλέπεται περίπου;;;
Ζητείται κιθαρίστας να παίζει μελαγχολική μουσική όσο κοιτάζω έξω από το παράθυρο…!!!
Πίσω από κάθε επιτυχημένο άνδρα κρύβεται μια γυναίκα. Πίσω από την κατάρρευση κάθε επιτυχημένου άνδρα κρύβεται μια άλλη γυναίκα…!!!
Ότι γυαλίζει δεν είναι χρυσός. Το μάτι μου, για παράδειγμα…!!!
Εβγαλα και άλλη άσπρη τρίχα! Να δείτε που σιγά σιγά μεταμορφώνομαι σε κύκνο…!!!
Φέτος το Πάσχα μη ξεχάσετε! Λαμπάδα Chuck Norris. To καλύτερο δώρο! Δε σβήνει με τον αέρα, δεν στάζει κερί στο χέρι και ανάβει απ’ ευθείας από τα Ιεροσόλυμα…!!!
Περιμένετε και εσείς να κερδίσετε το τζόκερ χωρίς να έχετε παίξει ή μόνο εγώ;;;
Αφού όλα μεταλλαγμένα είναι τα κοτόπουλα, χάθηκε ο κόσμος να βγάλουν κι ένα με 5-6 πόδια να μην τσακώνονται οι οικογένειες για τα μπούτια;;;
Δεν ξανακοιτάζομαι στον καθρέφτη! Δεν την αντέχω τόση ομορφιά…!!!
Πάω στο γιατρό και του λέω “Γιατρέ, τι πρέπει να κάνω με το υπερβολικό βάρος μου; Έχω δοκιμάσει τα πάντα…” Και μου απανταει “Σταμάτα να δοκιμάζεις τα πάντα!”…!!!
Δεν κάνω ποτέ το ίδιο λάθος δυο φορές! Το κάνω τουλάχιστον πέντε με έξι για να είμαι απόλυτος σίγουρος…!!!
Ποτέ μην κρίνεις έναν άνθρωπο από την παρέα του. Θυμήσου! Ο Ιούδας είχε την καλύτερη…!!!
Oι μεθυσμένοι, τα παιδιά και τα κολάν, λένε πάντα την αλήθεια…!!!
Η τελευταία επιθυμία του τσιγάρου μου, ήταν να σκορπιστούν οι στάχτες του στον καναπέ…!!!
Εχω φάει : Ακυρα, Φρίκες, Χυλόπιτες, Τούμπες, Καψούρες… Την δύναμη να φάω μπάμιες ακόμα δεν την έχω βρει…!!!
Χώρισα γιατί ήθελα να στείλω “καλημέρα αγάπη μου” κι έστειλα “καλημέρα αράπη μου” άντε να το μαζέψω μετά…!!!
Είδα μια νιφάδα χιονιού και δίπλα άλλη μια. Μάλλον επρόκειτο για συνυφάδες…!!!
Έλεγα να πάρω σκύλο στο σπίτι αλλά τι φταίει το δόλιο να κρυώνει; Θα πάρω πιγκουίνο…!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...