ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΟΙ ΝΑΟΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 17 ΜΑΪΟΥ

Ύστερα από περίπου δύο μήνες θα μπορέσουμε από αυτή την Κυριακή 17/5 της Αγίας Φωτεινής της Σαμαρείτιδος, να συμμετάσχουμε πάλι στη θεία Λειτουργία της ενορίας μας.

Όμως, ισχύουν ακόμα κάποια περιοριστικά μέτρα. Σας ενημερώνουμε λοιπόν, να γνωρίζετε:

1. Παρακαλούμε πολύ ηλικιωμένους ανθρώπους ή κάποιους από τους συνανθρώπους μας που έχουν υποκείμενα νοσήματα (πνευμονολογικά, καρδιακά κλπ.) ή κάποιους που αυτή την εποχή αντιμετωπίζουν κρυολόγημα και βήχουν, να αποφύγουν προς το παρόν να έλθουν στο Ναό.

2. Τηρώντας τις προβλεπόμενες αποστάσεις, υπάρχει μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός προσώπων που μπορούν να παρευρίσκονται στο Ναό. Αυτό σημαίνει ότι ίσως δεν χωρέσουν όλοι μέσα στον κυρίως Ναό και επίσης ότι δεν μπορούμε να κάτσουμε όπου θέλουμε.

3. Για να τηρηθούν τα μέτρα προστασίας, οι θέσεις είναι ήδη καθορισμένες. Ακολουθούμε λοιπόν, τις οδηγίες των Εκκλ. Επιτρόπων και των συνεργατών του Ναού (θα φέρουν διακριτικό σήμα για να τους αναγνωρίζετε) και καθόμαστε όπου μας υποδείξουν, ώστε να διευκολύνουμε την καλύτερη πρόσβαση όλων.

4. Ο Ναός μας θα ανοίξει την Κυριακή περίπου στις 6.30 το πρωί. Οι πρώτοι θα καταλάβουν θέσεις στον κυρίως Ναό. Νέες κοπέλες και κυρίες μπορούν να ανέβουν στον Γυναικονίτη ακολουθώντας κι εκεί τις οδηγίες των συνεργατών μας.

Οικογένειες μαζί με παιδιά ή κάποιοι μεγαλύτεροι άνθρωποι είναι προτιμότερο να εκκλησιαστούν στην ισόγεια αίθουσα του Ναού, όπου θα υπάρχει ζωντανή μετάδοση με εικόνα και ήχο. Προφανώς οι οικογένειες θα καταλάβουν μαζί κάποιο χώρο. Δεν θα κάτσουν μεμονωμένα.

5. Όταν γεμίσει ο κυρίως Ναός και ο Γυναικονίτης, τότε θα οδηγούμαστε στην ισόγεια αἰθουσα του Ναού, όπου πάλι θα ακολουθούμε τις σχετικές οδηγίες, όμορφα και ήσυχα. Αν γεμίσει και η ισόγεια αίθουσα, τότε αναγκαστικά θα παραμείνουμε στον προαύλιο χώρο. Θα προσπαθήσουμε να υπάρχουν θείες Λειτουργίες και μέσα στην βδομάδα, ώστε να μπορούν να εκκλησιαστούν περισσότεροι.

6. Κεράκι μπορούμε να ανάψουμε είτε πάνω στο Ναό, είτε κάτω στο Παρεκκλήσι.

7. Σε κάθε είσοδο-έξοδο υπάρχουν αντισηπτικά και μαντηλάκια που μπορείτε να χρησιμοποιείτε.

8. Την ώρα της Θείας Κοινωνίας, όσοι βρίσκονται στον κυρίως Ναό και τον Γυναικονίτη, έχουν ετοιμαστεί και επιθυμούν να μεταλάβουν, θα μετακινηθούν προσεκτικά τηρώντας τις αποστάσεις, προς τον Σολέα, την Ωραία Πύλη.

Όσοι βρίσκονται στην ισόγεια αίθουσα και θέλουν να κοινωνήσουν, δεν θα μετακινηθούν. Θα κατέβει εκεί ο ιερέας.

Όσοι βρίσκονται έξω από τον Ιερό Ναό και επιθυμούν να μεταλάβουν, θα μετακινηθούν προσεκτικά προς την ισόγεια αίθουσα από τη είσοδο της οδού Θεομήτορος.

9. Όλοι θα θέλαμε να ήταν κάπως αλλιώς τα πράγματα, και να μην χρειάζονταν όλα αυτά. Όμως οφείλουμε να προσαρμοστούμε. Και να θυμόμαστε πάντα ότι δίνουμε «εξετάσεις» αξιοπρέπειας, σεβασμού και πίστης.

10. Ζητούμε συγγνώμη και ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ να ακολουθήσετε πιστά τις παραπάνω οδηγίες.

ΕΚ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ

Πέμπτη, 21 Μαΐου 2015

5 απλές καθημερινές συνήθειες που μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου

6fef8dc9fec73c99456a800184ab1756_L

Γνωρίζετε ότι πρέπει να φοράτε αντηλιακό για να προστατεύσετε το δέρμα σας από την υπεριώδη ακτινοβολία του ήλιου και να γυμνάζεστε τακτικά.
Οι κυριότερες συνήθειες που συμβάλλουν στην πρόληψη του καρκίνου είναι λίγο-πολύ γνωστές, όμως οι επιστήμονες προσπαθούν συνεχώς να ανακαλύπτουν νέες και κυρίως απλές και εύκολες στρατηγικές πρόληψης που μπορούμε όλοι να εφαρμόσουμε.
Στο πλαίσιο της νέας του καμπάνιας, το Παγκόσμιο Ταμείο Έρευνας για τον Καρκίνο (WCRF) παρέχει σε όλους εμάς μερικές απλές συμβουλές για να προστατευθούμε από την επικίνδυνη νόσο.

Δείτε μερικές από αυτές και εφαρμόστε τις άμεσα!

1. Κάντε δουλειές στο σπίτι ή γυμναστική
Δεν έχετε χρόνο να πάτε καθημερινά στο γυμναστήριο; Αντικαταστήστε μερικά λεπτά στο διάδρομο ή το ποδήλατο με το πλύσιμο των πιάτων, το σκούπισμα και το σφουγγάρισμα! Οποιαδήποτε μορφή σωματικής δραστηριότητας συμβάλλει στη μείωση του κινδύνου. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι η διαρκής κίνηση διατηρεί τις ορμόνες στα επιθυμητά επίπεδα κι έτσι έχει προστατευτική δράση ενάντια σε διάφορες μορφές καρκίνου, όπως ο καρκίνος του εντέρου και ο καρκίνος του μαστού.

2. Φάτε καρότα
Επιτρέπεται να καταναλώνετε άφοβα αρκετά σνακ μέσα στην ημέρα, αρκεί να είναι υγιεινά και θρεπτικά. Μόλις 100 παραπάνω θερμίδες απ’ όσες χρειάζεστε καθημερινά οδηγούν σε αύξηση του βάρους κατά 5 κιλά κάθε χρόνο. Το αυξημένο βάρος συνδέεται με 10 διαφορετικές μορφές καρκίνου, όπως ο καρκίνος στο συκώτι και ο καρκίνος του εντέρου. Επιλέξτε ένα καρότο αντί για ένα κομμάτι κέικ σαν απογευματινό σνακ για να αποφύγετε τις περιττές θερμίδες.

3. Ξεχάστε το λευκό ψωμί
Προτιμήστε τα προϊόντα ολικής άλεσης (ψωμί, ρύζι, μακαρόνια κ.λπ.) ώστε να αυξήσετε την ημερήσια πρόσληψη σε φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες μάς χορταίνουν για περισσότερη ώρα κι έτσι αποφεύγουμε την υπερκατανάλωση θερμίδων που οδηγούν στη σταδιακή αύξηση του βάρους. Επίσης, συμβάλλουν στην ομαλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος, μειώνοντας τον κίνδυνο καρκίνου στο έντερο.

4. Αντικαταστήστε το αλάτι με μπαχαρικά
Η υπερκατανάλωση αλατιού αυξάνει τον κίνδυνο υπέρτασης αλλά και τον κίνδυνο καρκίνου του στομάχου. Οι ειδικοί θεωρούν ότι η επίδραση αυτή οφείλεται στις βλάβες που προκαλεί το αλάτι στα τοιχώματα του στομάχου. Για να είναι τα γεύματά σας γευστικά χωρίς να προσθέσετε πολύ αλάτι, προτιμήστε τα μπαχαρικά και τα βότανα.

5. Φάτε μόνο λαχανικά μία ημέρα την εβδομάδα
Η υπερκατανάλωση κόκκινου κρέατος και αλλαντικών συνδέεται με τον αυξημένο κίνδυνο καρκίνου στο έντερο. Μειώστε σταδιακά την κατανάλωση κρέατος και αλλαντικών ορίζοντας μία ημέρα την εβδομάδα κατά την οποία θα φάτε μόνο λαχανικά ή ψάρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...