ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΟΙ ΝΑΟΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 17 ΜΑΪΟΥ

Ύστερα από περίπου δύο μήνες θα μπορέσουμε από αυτή την Κυριακή 17/5 της Αγίας Φωτεινής της Σαμαρείτιδος, να συμμετάσχουμε πάλι στη θεία Λειτουργία της ενορίας μας.

Όμως, ισχύουν ακόμα κάποια περιοριστικά μέτρα. Σας ενημερώνουμε λοιπόν, να γνωρίζετε:

1. Παρακαλούμε πολύ ηλικιωμένους ανθρώπους ή κάποιους από τους συνανθρώπους μας που έχουν υποκείμενα νοσήματα (πνευμονολογικά, καρδιακά κλπ.) ή κάποιους που αυτή την εποχή αντιμετωπίζουν κρυολόγημα και βήχουν, να αποφύγουν προς το παρόν να έλθουν στο Ναό.

2. Τηρώντας τις προβλεπόμενες αποστάσεις, υπάρχει μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός προσώπων που μπορούν να παρευρίσκονται στο Ναό. Αυτό σημαίνει ότι ίσως δεν χωρέσουν όλοι μέσα στον κυρίως Ναό και επίσης ότι δεν μπορούμε να κάτσουμε όπου θέλουμε.

3. Για να τηρηθούν τα μέτρα προστασίας, οι θέσεις είναι ήδη καθορισμένες. Ακολουθούμε λοιπόν, τις οδηγίες των Εκκλ. Επιτρόπων και των συνεργατών του Ναού (θα φέρουν διακριτικό σήμα για να τους αναγνωρίζετε) και καθόμαστε όπου μας υποδείξουν, ώστε να διευκολύνουμε την καλύτερη πρόσβαση όλων.

4. Ο Ναός μας θα ανοίξει την Κυριακή περίπου στις 6.30 το πρωί. Οι πρώτοι θα καταλάβουν θέσεις στον κυρίως Ναό. Νέες κοπέλες και κυρίες μπορούν να ανέβουν στον Γυναικονίτη ακολουθώντας κι εκεί τις οδηγίες των συνεργατών μας.

Οικογένειες μαζί με παιδιά ή κάποιοι μεγαλύτεροι άνθρωποι είναι προτιμότερο να εκκλησιαστούν στην ισόγεια αίθουσα του Ναού, όπου θα υπάρχει ζωντανή μετάδοση με εικόνα και ήχο. Προφανώς οι οικογένειες θα καταλάβουν μαζί κάποιο χώρο. Δεν θα κάτσουν μεμονωμένα.

5. Όταν γεμίσει ο κυρίως Ναός και ο Γυναικονίτης, τότε θα οδηγούμαστε στην ισόγεια αἰθουσα του Ναού, όπου πάλι θα ακολουθούμε τις σχετικές οδηγίες, όμορφα και ήσυχα. Αν γεμίσει και η ισόγεια αίθουσα, τότε αναγκαστικά θα παραμείνουμε στον προαύλιο χώρο. Θα προσπαθήσουμε να υπάρχουν θείες Λειτουργίες και μέσα στην βδομάδα, ώστε να μπορούν να εκκλησιαστούν περισσότεροι.

6. Κεράκι μπορούμε να ανάψουμε είτε πάνω στο Ναό, είτε κάτω στο Παρεκκλήσι.

7. Σε κάθε είσοδο-έξοδο υπάρχουν αντισηπτικά και μαντηλάκια που μπορείτε να χρησιμοποιείτε.

8. Την ώρα της Θείας Κοινωνίας, όσοι βρίσκονται στον κυρίως Ναό και τον Γυναικονίτη, έχουν ετοιμαστεί και επιθυμούν να μεταλάβουν, θα μετακινηθούν προσεκτικά τηρώντας τις αποστάσεις, προς τον Σολέα, την Ωραία Πύλη.

Όσοι βρίσκονται στην ισόγεια αίθουσα και θέλουν να κοινωνήσουν, δεν θα μετακινηθούν. Θα κατέβει εκεί ο ιερέας.

Όσοι βρίσκονται έξω από τον Ιερό Ναό και επιθυμούν να μεταλάβουν, θα μετακινηθούν προσεκτικά προς την ισόγεια αίθουσα από τη είσοδο της οδού Θεομήτορος.

9. Όλοι θα θέλαμε να ήταν κάπως αλλιώς τα πράγματα, και να μην χρειάζονταν όλα αυτά. Όμως οφείλουμε να προσαρμοστούμε. Και να θυμόμαστε πάντα ότι δίνουμε «εξετάσεις» αξιοπρέπειας, σεβασμού και πίστης.

10. Ζητούμε συγγνώμη και ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ να ακολουθήσετε πιστά τις παραπάνω οδηγίες.

ΕΚ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ

Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2012

Το πολύ καθισιό βλάπτει!

Τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη, καρδιαγγειακών νοσημάτων, ακόμη και θανάτου αυξάνει κατακόρυφα το παρατεταμένο καθισιό υπογραμμίζουν...Βρετανοί ερευνητές από τα πανεπιστήμια Λόουμποροου και Λέστερ.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες ο σύγχρονος τρόπος ζωής, μέσω της πολύωρης οδήγησης και παρακολούθησης τηλεόρασης αλλά και της διαρκούς χρήσης ηλεκτρονικού υπολογιστή, ενισχύει την υιοθέτηση ενός καθιστικού τρόπου ζωής.

Υπάρχουν βέβαια και εκείνοι που δηλώνουν σταθεροί στο ραντεβού τους με την καθημερινή γυμναστική. Οι ερευνητές τονίζουν πως, παρά το γεγονός ότι έστω και λίγη άσκηση μετά τη δουλειά είναι καλύτερη από το «λιώσιμο» στον καναπέ, το ότι εξακολουθούμε να περνάμε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας καθιστοί σημαίνει ότι δεν απαλλασσόμαστε από τους κινδύνους που απειλούν την υγεία μας.


Σηκωθείτε από τις θέσεις σας

Οι επιστήμονες προχώρησαν σε μετα-ανάλυση 18 προηγούμενων μελετών στις οποίες είχαν συμμετάσχει περίπου 800.000 άτομα. Μελετώντας αναλυτικά τα στοιχεία της κάθε μελέτης, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ήταν αδύνατο να προσδιορίσουν σε απόλυτους χρόνους το πόσο καθισιό βλάπτει.

Αυτό πάντως που φαινόταν ξεκάθαρα, σύμφωνα με την επικεφαλής της μελέτης, δρα Εμα Γουίλμοτ,ήταν το ότι εκείνοι που κάθονταν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα αντιμετώπιζαν και τον μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη, καρδιαγγειακών νοσημάτων και θανάτου, συγκριτικά με όσους κινούνταν περισσότερο κατά τη διάρκεια της ημέρας.

«Ένας εργαζόμενος ο οποίος κάθεται όλη μέρα στο γραφείο και πηγαίνει στο γυμναστήριο μετά τη δουλειά, σίγουρα θα έχει καλύτερη υγεία συγκριτικά με συναδέλφους του που πηγαίνουν σπίτι αμέσως μετά το γραφείο και κάθονται στην τηλεόραση» εξηγεί η ίδια. «Παρόλα αυτά, ο κίνδυνος εξακολουθεί να υπάρχει ανάλογα με το χρονικό διάστημα που αφιερώνει κανείς στο καθισιό. Συγκριτικά δηλαδή, ο κίνδυνος π.χ. για έναν σερβιτόρο που είναι όρθιος και κινείται όλη μέρα θα είναι πολύ μικρότερος» προσθέτει.

«Γενικά ο κόσμος πείθει τον εαυτό του ότι ακολουθεί έναν υγιεινό τρόπο ζωής, κάνοντας 30 λεπτά γυμναστικής την ημέρα. Θα πρέπει όμως όλοι να σκεφτούν τι κάνουν και τις υπόλοιπες 23,5 ώρες» καταλήγει η ειδικός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...