ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΟΙ ΝΑΟΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 17 ΜΑΪΟΥ

Ύστερα από περίπου δύο μήνες θα μπορέσουμε από αυτή την Κυριακή 17/5 της Αγίας Φωτεινής της Σαμαρείτιδος, να συμμετάσχουμε πάλι στη θεία Λειτουργία της ενορίας μας.

Όμως, ισχύουν ακόμα κάποια περιοριστικά μέτρα. Σας ενημερώνουμε λοιπόν, να γνωρίζετε:

1. Παρακαλούμε πολύ ηλικιωμένους ανθρώπους ή κάποιους από τους συνανθρώπους μας που έχουν υποκείμενα νοσήματα (πνευμονολογικά, καρδιακά κλπ.) ή κάποιους που αυτή την εποχή αντιμετωπίζουν κρυολόγημα και βήχουν, να αποφύγουν προς το παρόν να έλθουν στο Ναό.

2. Τηρώντας τις προβλεπόμενες αποστάσεις, υπάρχει μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός προσώπων που μπορούν να παρευρίσκονται στο Ναό. Αυτό σημαίνει ότι ίσως δεν χωρέσουν όλοι μέσα στον κυρίως Ναό και επίσης ότι δεν μπορούμε να κάτσουμε όπου θέλουμε.

3. Για να τηρηθούν τα μέτρα προστασίας, οι θέσεις είναι ήδη καθορισμένες. Ακολουθούμε λοιπόν, τις οδηγίες των Εκκλ. Επιτρόπων και των συνεργατών του Ναού (θα φέρουν διακριτικό σήμα για να τους αναγνωρίζετε) και καθόμαστε όπου μας υποδείξουν, ώστε να διευκολύνουμε την καλύτερη πρόσβαση όλων.

4. Ο Ναός μας θα ανοίξει την Κυριακή περίπου στις 6.30 το πρωί. Οι πρώτοι θα καταλάβουν θέσεις στον κυρίως Ναό. Νέες κοπέλες και κυρίες μπορούν να ανέβουν στον Γυναικονίτη ακολουθώντας κι εκεί τις οδηγίες των συνεργατών μας.

Οικογένειες μαζί με παιδιά ή κάποιοι μεγαλύτεροι άνθρωποι είναι προτιμότερο να εκκλησιαστούν στην ισόγεια αίθουσα του Ναού, όπου θα υπάρχει ζωντανή μετάδοση με εικόνα και ήχο. Προφανώς οι οικογένειες θα καταλάβουν μαζί κάποιο χώρο. Δεν θα κάτσουν μεμονωμένα.

5. Όταν γεμίσει ο κυρίως Ναός και ο Γυναικονίτης, τότε θα οδηγούμαστε στην ισόγεια αἰθουσα του Ναού, όπου πάλι θα ακολουθούμε τις σχετικές οδηγίες, όμορφα και ήσυχα. Αν γεμίσει και η ισόγεια αίθουσα, τότε αναγκαστικά θα παραμείνουμε στον προαύλιο χώρο. Θα προσπαθήσουμε να υπάρχουν θείες Λειτουργίες και μέσα στην βδομάδα, ώστε να μπορούν να εκκλησιαστούν περισσότεροι.

6. Κεράκι μπορούμε να ανάψουμε είτε πάνω στο Ναό, είτε κάτω στο Παρεκκλήσι.

7. Σε κάθε είσοδο-έξοδο υπάρχουν αντισηπτικά και μαντηλάκια που μπορείτε να χρησιμοποιείτε.

8. Την ώρα της Θείας Κοινωνίας, όσοι βρίσκονται στον κυρίως Ναό και τον Γυναικονίτη, έχουν ετοιμαστεί και επιθυμούν να μεταλάβουν, θα μετακινηθούν προσεκτικά τηρώντας τις αποστάσεις, προς τον Σολέα, την Ωραία Πύλη.

Όσοι βρίσκονται στην ισόγεια αίθουσα και θέλουν να κοινωνήσουν, δεν θα μετακινηθούν. Θα κατέβει εκεί ο ιερέας.

Όσοι βρίσκονται έξω από τον Ιερό Ναό και επιθυμούν να μεταλάβουν, θα μετακινηθούν προσεκτικά προς την ισόγεια αίθουσα από τη είσοδο της οδού Θεομήτορος.

9. Όλοι θα θέλαμε να ήταν κάπως αλλιώς τα πράγματα, και να μην χρειάζονταν όλα αυτά. Όμως οφείλουμε να προσαρμοστούμε. Και να θυμόμαστε πάντα ότι δίνουμε «εξετάσεις» αξιοπρέπειας, σεβασμού και πίστης.

10. Ζητούμε συγγνώμη και ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ να ακολουθήσετε πιστά τις παραπάνω οδηγίες.

ΕΚ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ

Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2017

Συμβουλές για να πετύχουν οι αποφάσεις μας για τη νέα χρονιά – Ρούλας Τσουλέα.

LS010058

Αν και συνήθως λαμβάνονται με τις καλύτερες των προθέσεων, οι αποφάσεις για τη νέα χρονιά είθισται να είναι βραχύβιες – σαν τη δίαιτα που όλοι αρχίζουν «από Δευτέρα». Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ειδικοί από την Αμερικανική Ψυχολογική Εταιρεία (ΑΡΑ) σκέφτηκαν να εκδώσουν μερικές συμβουλές που μπορεί να μας βοηθήσουν να τις τηρήσουμε.

* Αρχίστε με κάτι μικρό. Αν θέσετε μικρούς, εφικτούς στόχους στη διάρκεια του έτους, αντί για έναν τεράστιο την 1η Ιανουαρίου, έχετε περισσότερες πιθανότητες να τα καταφέρετε, λέει η ψυχολόγος Λυν Φ. Μπάφκα. Αντί λοιπόν να αποφασίσετε να γυμνάζεστε κάθε μέρα, θέστε ως στόχο να περπατάτε τρεις φορές την εβδομάδα. Και αντί να αποφασίσετε ότι θα γίνετε… γκουρού της υγιεινής διατροφής, αρχίστε να τρώτε ένα φρούτο κάθε φορά που θέλετε ένα γλυκό.
* Μην βιάζεστε. Δεν μπορείτε ταυτοχρόνως να κόψετε το τσιγάρο, να αδυνατίσετε και να αρχίσετε την καθημερινή γυμναστική, ούτε θα τα καταφέρετε μέσα σε ένα βράδυ. Προσπαθήστε να αντικαταστήσετε μία-μία τις ανθυγιεινές συνήθειές σας.
* Βρείτε παρέα. Αναζητήστε υποστήριξη σε ό,τι προσπαθείτε να επιτύχετε,μιλώντας για το στόχο σας στους δικούς σας ανθρώπους. Αν μάλιστα θέλουν να κάνουν το ίδιο με εσάς, τόσο το καλύτερο.
* Να κάνετε διάλειμμα. Όσο σκληρά κι αν προσπαθείτε, δύσκολα θα πετύχετε την τελειότητα. Αποδεχθείτε το αυτό και όταν «χαλάσετε» τη δίαιτα ή το πρόγραμμά σας, ξεπεράστε το και συνεχίστε την προσπάθεια.
* Ζητήστε εξειδικευμένη βοήθεια. Αν νιώθετε ότι μόνοι σας δύσκολα θα τα καταφέρετε, ζητήστε βοήθεια από έναν ειδικό στην ψυχική υγεία. Ο ψυχολόγος μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα τη συμπεριφορά σας και να βρείτε τρόπους για να γίνετε αυτό που θέλετε να είστε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...