ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΟΙ ΝΑΟΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 17 ΜΑΪΟΥ

Ύστερα από περίπου δύο μήνες θα μπορέσουμε από αυτή την Κυριακή 17/5 της Αγίας Φωτεινής της Σαμαρείτιδος, να συμμετάσχουμε πάλι στη θεία Λειτουργία της ενορίας μας.

Όμως, ισχύουν ακόμα κάποια περιοριστικά μέτρα. Σας ενημερώνουμε λοιπόν, να γνωρίζετε:

1. Παρακαλούμε πολύ ηλικιωμένους ανθρώπους ή κάποιους από τους συνανθρώπους μας που έχουν υποκείμενα νοσήματα (πνευμονολογικά, καρδιακά κλπ.) ή κάποιους που αυτή την εποχή αντιμετωπίζουν κρυολόγημα και βήχουν, να αποφύγουν προς το παρόν να έλθουν στο Ναό.

2. Τηρώντας τις προβλεπόμενες αποστάσεις, υπάρχει μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός προσώπων που μπορούν να παρευρίσκονται στο Ναό. Αυτό σημαίνει ότι ίσως δεν χωρέσουν όλοι μέσα στον κυρίως Ναό και επίσης ότι δεν μπορούμε να κάτσουμε όπου θέλουμε.

3. Για να τηρηθούν τα μέτρα προστασίας, οι θέσεις είναι ήδη καθορισμένες. Ακολουθούμε λοιπόν, τις οδηγίες των Εκκλ. Επιτρόπων και των συνεργατών του Ναού (θα φέρουν διακριτικό σήμα για να τους αναγνωρίζετε) και καθόμαστε όπου μας υποδείξουν, ώστε να διευκολύνουμε την καλύτερη πρόσβαση όλων.

4. Ο Ναός μας θα ανοίξει την Κυριακή περίπου στις 6.30 το πρωί. Οι πρώτοι θα καταλάβουν θέσεις στον κυρίως Ναό. Νέες κοπέλες και κυρίες μπορούν να ανέβουν στον Γυναικονίτη ακολουθώντας κι εκεί τις οδηγίες των συνεργατών μας.

Οικογένειες μαζί με παιδιά ή κάποιοι μεγαλύτεροι άνθρωποι είναι προτιμότερο να εκκλησιαστούν στην ισόγεια αίθουσα του Ναού, όπου θα υπάρχει ζωντανή μετάδοση με εικόνα και ήχο. Προφανώς οι οικογένειες θα καταλάβουν μαζί κάποιο χώρο. Δεν θα κάτσουν μεμονωμένα.

5. Όταν γεμίσει ο κυρίως Ναός και ο Γυναικονίτης, τότε θα οδηγούμαστε στην ισόγεια αἰθουσα του Ναού, όπου πάλι θα ακολουθούμε τις σχετικές οδηγίες, όμορφα και ήσυχα. Αν γεμίσει και η ισόγεια αίθουσα, τότε αναγκαστικά θα παραμείνουμε στον προαύλιο χώρο. Θα προσπαθήσουμε να υπάρχουν θείες Λειτουργίες και μέσα στην βδομάδα, ώστε να μπορούν να εκκλησιαστούν περισσότεροι.

6. Κεράκι μπορούμε να ανάψουμε είτε πάνω στο Ναό, είτε κάτω στο Παρεκκλήσι.

7. Σε κάθε είσοδο-έξοδο υπάρχουν αντισηπτικά και μαντηλάκια που μπορείτε να χρησιμοποιείτε.

8. Την ώρα της Θείας Κοινωνίας, όσοι βρίσκονται στον κυρίως Ναό και τον Γυναικονίτη, έχουν ετοιμαστεί και επιθυμούν να μεταλάβουν, θα μετακινηθούν προσεκτικά τηρώντας τις αποστάσεις, προς τον Σολέα, την Ωραία Πύλη.

Όσοι βρίσκονται στην ισόγεια αίθουσα και θέλουν να κοινωνήσουν, δεν θα μετακινηθούν. Θα κατέβει εκεί ο ιερέας.

Όσοι βρίσκονται έξω από τον Ιερό Ναό και επιθυμούν να μεταλάβουν, θα μετακινηθούν προσεκτικά προς την ισόγεια αίθουσα από τη είσοδο της οδού Θεομήτορος.

9. Όλοι θα θέλαμε να ήταν κάπως αλλιώς τα πράγματα, και να μην χρειάζονταν όλα αυτά. Όμως οφείλουμε να προσαρμοστούμε. Και να θυμόμαστε πάντα ότι δίνουμε «εξετάσεις» αξιοπρέπειας, σεβασμού και πίστης.

10. Ζητούμε συγγνώμη και ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ να ακολουθήσετε πιστά τις παραπάνω οδηγίες.

ΕΚ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ

Τρίτη, 3 Ιουνίου 2014

7 συμπτώματα που δείχνουν έλλειψη στη βιταμίνη D


bitamini-d

Ο καλοκαιρινός ήλιος, που σιγά σιγά βγαίνει, είναι η κύρια πηγή της βιταμίνης D, που είναι με τη σειρά της σημαντική για την υγεία των οστών, του δέρματος και της ψυχικής υγείας. Πιο συγκεκριμένα το 80-90% της βιταμίνης D, το λαμβάνουμε από την ηλιακή ακτινοβολία και όσο καλή διατροφή και να κάνουμε, αν παραμένουμε κλεισμένοι εντός των τειχών, ποτέ δεν θα έχουμε σε πληρότητα αυτό το πολύτιμο θρεπτικό στοιχείο.

Η σωστή διατροφή λοιπόν σε συνδυασμό κυρίως με την έκθεση στον ήλιο παρέχει στον οργανισμό τη βιταμίνη D, που χρειάζεται ώστε να μην εμφανίσει προβλήματα όπως είναι η οστεοπόρωση, η υπέρταση και ο διαβήτης τύπου 2.
Αν λοιπόν, δεν μπορείτε να ελέγξετε την ποσότητα βιταμίνης D που λαμβάνετε μέσω διατροφής και ήλιου, φροντίστε τουλάχιστον να παρατηρείτε τον εαυτό σας και αν εμφανίζετε κάποιο από τα παρακάτω σημάδια που προτείνει η Ηuffington Post ή συνδυασμό αυτών τότε ίσως χρίζετε συμπληρώματος της βιταμίνης.
Πονάνε τα κόκκαλά σας
Αν, περισσότερο το χειμώνα παρά το καλοκαίρι, νιώθετε πόνο στα κόκκαλα και τους μύες σας και οι αρθρώσεις σας είναι σκληρές κάθε πρωί που σηκώνεστε από το κρεβάτι, αυτό οφείλεται στην έλλειψη της βιταμίνης D.
Δεν έχετε διάθεση
Η βιταμίνη D θεωρητικά ενισχύει τα επίπεδα της σεροτονίνης, η οποία με τη σειρά της ευθύνεται για την καλή μας διάθεση. Η έλλειψή της, χωρίς να συνδέεται άμεσα και αποκλειστικά με την κακή διάθεση, την επηρεάζει σε ένα βαθμό.

Είστε άνω των 50
Όσο περνάνε τα χρόνια, το δέρμα αδυνατεί να παράξει τις ίδιες ποσότητες βιταμίνης D και τα νεφρά με τη σειρά τους δεν είναι το ίδιο παραγωγικά, όσον αφορά στη μετατροπή της βιταμίνης σε μορφή που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον οργανισμό. Επιπλέον, τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας περνούν περισσότερο χρόνο εντός σπιτιού, κάτι που ρίχνει ακόμα περισσότερο τα επίπεδα της βιταμίνης D στο σώμα τους.
Είστε υπέρβαρος
Δεδομένου ότι η βιταμίνη D, είναι λιποδιαλυτή, έχει σαν αποτέλεσμα σε άτομα που έχουν στο σώμα τους περισσότερο λίπος από το φυσιολογικό να διαλύεται περισσότερο, ρίχνοντας έτσι την περιεκτικότητά της στον οργανισμό και αυξάνοντας τις ανάγκες τους στη βιταμίνη.

Είστε μελαχροινός
Οι έρευνες έχουν δείξει πως το χρώμα του δέρματος επηρεάζει τα ποσοστά της βιταμίνης στον οργανισμό. Όπως το αντιηλιακό υψηλής προστασίας μειώνει σημαντικά την ικανότητα του δέρματος να παράξει τη βιταμίνη, συνεκδοχικά και κάποιος με πολύ σκούρο δέρμα, χρειάζεται την πολλαπλάσια έκθεση στον ήλιο, από κάποιον με λευκό δέρμα, για την παραγωγή της ίδια ποσότητας της βιταμίνης.
Ιδρώνει το κεφάλι σας
Όσο αστείο και αν ακούγεται, ένα από πρώτα και κλασικότερα συμπτώματα της έλλειψης της βιταμίνης είναι ο υπερβολικός ιδρώτας στο κεφάλι.
Έχετε γαστρεντερικά προβλήματα
Άτομα με τη νόσο του crohn ή φλεγμονές στο έντερο, είναι πιθανότερο να εμφανίσουν έλλειψη στη βιταμίνη, καθώς επηρεάζεται η απορρόφηση του λίπους από τον οργανισμό. Σχετικά εντερικά προβλήματα επιδρούν άμεσα στα επίπεδα των λιποδιαλυτών βιταμινών και στοιχείων, όπως είναι η βιταμίνη D.

Πώς θα λάβετε, όμως, την απαραίτητη βιταμίνη D;
Η ελεγχόμενη έκθεση στον ήλιο είναι το κλειδί για να λάβετε την απαιτούμενη ποσότητα της βιταμίνης. Η παραγωγή της βιταμίνης γίνεται μόνο σε απροστάτευτο δέρμα, γι’ αυτό μείνετε στον ήλιο χρόνο ανάλογο με την ευαισθησία του δέρματός σας. Εαν για παράδειγμα έχετε παρατηρήσει πως γύρω στα 30 λεπτά, παθαίνετε ηλιακό έγκαυμα χωρίς αντιηλιακό, τότε μείνετε απροστάτευτοι στον ήλιο για 10-15 λεπτά.
Αφήστε ακάλυπτα τα χέρια, πόδια, την κοιλιά και την πλάτη για μεγαλύτερη παραγωγή της βιταμίνης και έχετε υπόψη σας πως ανάλογα με την χώρα που μένετε και τη γωνία του ήλιου, παράγετε την αντίστοιχη ποσότητα της βιταμίνης συγκεκριμένες μόνο ώρες της ημέρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...