"Όταν ο Χριστός μας 2000 χρόνια πριν έλεγε στους μαθητές και Αποστόλους του να πάνε σ’ όλη τη γη και να διαδώσουν το Ευαγγέλιο της σωτηρίας (Ματθ. 28, 19) είναι βέβαιο ότι γνώριζε ήδη πως η ανθρώπινη εφευρετικότητα θα άνοιγε νέους ορίζοντες προκειμένου να καταργήσει τις αποστάσεις, να διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων και άρα να αυξήσει την διεισδυτικότητα του Θείου Λόγου.
Σήμερα μπροστά στην πραγματικότητα της απίστευτης διάδοσης των νέων τεχνολογιών και κυρίως της προσβασιμότητας στο ίντερνετ από εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπων σ’ όλο τον πλανήτη είναι προφανές ότι η έννοια του ευαγγελισμού δηλαδή της διάδοσης του Λόγου του Θεού στα μήκη και τα πλάτη της γης αποκτά και νέες διαστάσεις και προοπτικές.
To internet αποτελεί ένα μοναδικό «εργαλείο» για την προσέγγιση ειδικά των νέων ανθρώπων, ένα συγκλονιστικό περιβάλλον στο οποίο οι νέες ιδέες και βέβαια οι πάντα επίκαιρες αξίες του Ευαγγελίου μπορούν να βρουν γόνιμο έδαφος να ανθίσουν".

Τετάρτη, 19 Φεβρουαρίου 2014

Πώς θα κόψω το κάπνισμα χωρίς να βάλω βάρος;

Stop_Smoking1[1]Πολλά άτομα αγχώνονται ότι θα αυξηθεί το βάρος τους εάν σταματήσουν το κάπνισμα. Αν και μερικά άτομα μπορεί να έχουν μια μικρή άυξηση στο βάρος τους άλλα άτομα παραμένουν σταθερά.  Γενικότερα τα άτομα που σταματούν το κάπνισμα έχουν μια μέση αύξηση βάρους κατά δύο κιλά, η οποία είναι πολύ μικρή και πολύ ασήμαντη σε σχέση με τα οφέλη στην υγεία που έχει το να σταματήσει κάποιος το κάπνισμα.
Ποιο κάτω θα σχολιάσω τους τρεις λόγους που επηρεάζουν το βάρος και τις λύσεις που προτείνω:

Η νικοτίνη που περιέχει το τσιγάρο μειώνει την όρεξη για φαγητό
Συνεπώς όταν σταματήσετε το κάπνισμα θα έχετε “αυξημένη” όρεξη. Αυτό μπορείτε να το ελέγξετε φροντίζοντας να έχετε τρία μεγάλα γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) και 2-3 ενδιάμεσα σνάκ σε τακτικές ώρες. Αυτό θα σας βοηθήσει να ρυθμίσετε το αίσθημα του κορεσμού.

Το τσιγάρο αυξάνει τον μεταβολισμό
Αυτό συμβαίνει διότι το κάπνισμα αναγκάζει την καρδιά να κτυπά πιο γρήγορα, όσο διαρκεί το τσιγάρο. Όταν σταματήσετε το κάπνισμα προσπαθήστε να ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας μέσω αερόβιας άσκησης (π.χ. τρέξιμο, ποδηλασία, περπάτημα, κολύμβηση). Τριάντα λεπτά καθημερινής άσκησης, όχι μόνο θα βοηθήσουν τον μεταβολισμό σας αλλά θα μειώσουν το στρές και είναι ευεργετικά για το καρδιοαναπνευστικό σας σύστημα.
Αυξημένο τσιμπολόγημα
Κυρίως λόγω νευρικότητητας είναι φυσικό να έχετε πιο έντονη ανάγκη για τσιμπολόγημα.  Προσπαθείστε να έχετε έτοιμα σνακ χαμηλά σε θερμίδες όπως λαχανικά (π.χ. καρόττο, κουνουπίδι, αγγουράκι), φρούτα κομμένα (προσέξετε όμως να μην ξεπερνάτε τις 3 -4 μερίδες ανά ημέρα), ποπ-κορν (με λίγο λάδι και λίγο αλάτι), ρυζογκοφρέτες κ.α.
Αν νιώθετε ότι δεν μπορείτε να το ελέξετε μόνοι σας τότε επισκεφθείτε ένα διατροφολόγο/ διαιτολόγο για να σας δώσει πιο συγκεκριμένες οδηγείες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...