ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΟΙ ΝΑΟΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 17 ΜΑΪΟΥ

Ύστερα από περίπου δύο μήνες θα μπορέσουμε από αυτή την Κυριακή 17/5 της Αγίας Φωτεινής της Σαμαρείτιδος, να συμμετάσχουμε πάλι στη θεία Λειτουργία της ενορίας μας.

Όμως, ισχύουν ακόμα κάποια περιοριστικά μέτρα. Σας ενημερώνουμε λοιπόν, να γνωρίζετε:

1. Παρακαλούμε πολύ ηλικιωμένους ανθρώπους ή κάποιους από τους συνανθρώπους μας που έχουν υποκείμενα νοσήματα (πνευμονολογικά, καρδιακά κλπ.) ή κάποιους που αυτή την εποχή αντιμετωπίζουν κρυολόγημα και βήχουν, να αποφύγουν προς το παρόν να έλθουν στο Ναό.

2. Τηρώντας τις προβλεπόμενες αποστάσεις, υπάρχει μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός προσώπων που μπορούν να παρευρίσκονται στο Ναό. Αυτό σημαίνει ότι ίσως δεν χωρέσουν όλοι μέσα στον κυρίως Ναό και επίσης ότι δεν μπορούμε να κάτσουμε όπου θέλουμε.

3. Για να τηρηθούν τα μέτρα προστασίας, οι θέσεις είναι ήδη καθορισμένες. Ακολουθούμε λοιπόν, τις οδηγίες των Εκκλ. Επιτρόπων και των συνεργατών του Ναού (θα φέρουν διακριτικό σήμα για να τους αναγνωρίζετε) και καθόμαστε όπου μας υποδείξουν, ώστε να διευκολύνουμε την καλύτερη πρόσβαση όλων.

4. Ο Ναός μας θα ανοίξει την Κυριακή περίπου στις 6.30 το πρωί. Οι πρώτοι θα καταλάβουν θέσεις στον κυρίως Ναό. Νέες κοπέλες και κυρίες μπορούν να ανέβουν στον Γυναικονίτη ακολουθώντας κι εκεί τις οδηγίες των συνεργατών μας.

Οικογένειες μαζί με παιδιά ή κάποιοι μεγαλύτεροι άνθρωποι είναι προτιμότερο να εκκλησιαστούν στην ισόγεια αίθουσα του Ναού, όπου θα υπάρχει ζωντανή μετάδοση με εικόνα και ήχο. Προφανώς οι οικογένειες θα καταλάβουν μαζί κάποιο χώρο. Δεν θα κάτσουν μεμονωμένα.

5. Όταν γεμίσει ο κυρίως Ναός και ο Γυναικονίτης, τότε θα οδηγούμαστε στην ισόγεια αἰθουσα του Ναού, όπου πάλι θα ακολουθούμε τις σχετικές οδηγίες, όμορφα και ήσυχα. Αν γεμίσει και η ισόγεια αίθουσα, τότε αναγκαστικά θα παραμείνουμε στον προαύλιο χώρο. Θα προσπαθήσουμε να υπάρχουν θείες Λειτουργίες και μέσα στην βδομάδα, ώστε να μπορούν να εκκλησιαστούν περισσότεροι.

6. Κεράκι μπορούμε να ανάψουμε είτε πάνω στο Ναό, είτε κάτω στο Παρεκκλήσι.

7. Σε κάθε είσοδο-έξοδο υπάρχουν αντισηπτικά και μαντηλάκια που μπορείτε να χρησιμοποιείτε.

8. Την ώρα της Θείας Κοινωνίας, όσοι βρίσκονται στον κυρίως Ναό και τον Γυναικονίτη, έχουν ετοιμαστεί και επιθυμούν να μεταλάβουν, θα μετακινηθούν προσεκτικά τηρώντας τις αποστάσεις, προς τον Σολέα, την Ωραία Πύλη.

Όσοι βρίσκονται στην ισόγεια αίθουσα και θέλουν να κοινωνήσουν, δεν θα μετακινηθούν. Θα κατέβει εκεί ο ιερέας.

Όσοι βρίσκονται έξω από τον Ιερό Ναό και επιθυμούν να μεταλάβουν, θα μετακινηθούν προσεκτικά προς την ισόγεια αίθουσα από τη είσοδο της οδού Θεομήτορος.

9. Όλοι θα θέλαμε να ήταν κάπως αλλιώς τα πράγματα, και να μην χρειάζονταν όλα αυτά. Όμως οφείλουμε να προσαρμοστούμε. Και να θυμόμαστε πάντα ότι δίνουμε «εξετάσεις» αξιοπρέπειας, σεβασμού και πίστης.

10. Ζητούμε συγγνώμη και ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ να ακολουθήσετε πιστά τις παραπάνω οδηγίες.

ΕΚ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ

Τετάρτη, 19 Φεβρουαρίου 2014

Πώς θα κόψω το κάπνισμα χωρίς να βάλω βάρος;

Stop_Smoking1[1]Πολλά άτομα αγχώνονται ότι θα αυξηθεί το βάρος τους εάν σταματήσουν το κάπνισμα. Αν και μερικά άτομα μπορεί να έχουν μια μικρή άυξηση στο βάρος τους άλλα άτομα παραμένουν σταθερά.  Γενικότερα τα άτομα που σταματούν το κάπνισμα έχουν μια μέση αύξηση βάρους κατά δύο κιλά, η οποία είναι πολύ μικρή και πολύ ασήμαντη σε σχέση με τα οφέλη στην υγεία που έχει το να σταματήσει κάποιος το κάπνισμα.
Ποιο κάτω θα σχολιάσω τους τρεις λόγους που επηρεάζουν το βάρος και τις λύσεις που προτείνω:

Η νικοτίνη που περιέχει το τσιγάρο μειώνει την όρεξη για φαγητό
Συνεπώς όταν σταματήσετε το κάπνισμα θα έχετε “αυξημένη” όρεξη. Αυτό μπορείτε να το ελέγξετε φροντίζοντας να έχετε τρία μεγάλα γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) και 2-3 ενδιάμεσα σνάκ σε τακτικές ώρες. Αυτό θα σας βοηθήσει να ρυθμίσετε το αίσθημα του κορεσμού.

Το τσιγάρο αυξάνει τον μεταβολισμό
Αυτό συμβαίνει διότι το κάπνισμα αναγκάζει την καρδιά να κτυπά πιο γρήγορα, όσο διαρκεί το τσιγάρο. Όταν σταματήσετε το κάπνισμα προσπαθήστε να ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας μέσω αερόβιας άσκησης (π.χ. τρέξιμο, ποδηλασία, περπάτημα, κολύμβηση). Τριάντα λεπτά καθημερινής άσκησης, όχι μόνο θα βοηθήσουν τον μεταβολισμό σας αλλά θα μειώσουν το στρές και είναι ευεργετικά για το καρδιοαναπνευστικό σας σύστημα.
Αυξημένο τσιμπολόγημα
Κυρίως λόγω νευρικότητητας είναι φυσικό να έχετε πιο έντονη ανάγκη για τσιμπολόγημα.  Προσπαθείστε να έχετε έτοιμα σνακ χαμηλά σε θερμίδες όπως λαχανικά (π.χ. καρόττο, κουνουπίδι, αγγουράκι), φρούτα κομμένα (προσέξετε όμως να μην ξεπερνάτε τις 3 -4 μερίδες ανά ημέρα), ποπ-κορν (με λίγο λάδι και λίγο αλάτι), ρυζογκοφρέτες κ.α.
Αν νιώθετε ότι δεν μπορείτε να το ελέξετε μόνοι σας τότε επισκεφθείτε ένα διατροφολόγο/ διαιτολόγο για να σας δώσει πιο συγκεκριμένες οδηγείες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...