"Όταν ο Χριστός μας 2000 χρόνια πριν έλεγε στους μαθητές και Αποστόλους του να πάνε σ’ όλη τη γη και να διαδώσουν το Ευαγγέλιο της σωτηρίας (Ματθ. 28, 19) είναι βέβαιο ότι γνώριζε ήδη πως η ανθρώπινη εφευρετικότητα θα άνοιγε νέους ορίζοντες προκειμένου να καταργήσει τις αποστάσεις, να διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων και άρα να αυξήσει την διεισδυτικότητα του Θείου Λόγου.
Σήμερα μπροστά στην πραγματικότητα της απίστευτης διάδοσης των νέων τεχνολογιών και κυρίως της προσβασιμότητας στο ίντερνετ από εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπων σ’ όλο τον πλανήτη είναι προφανές ότι η έννοια του ευαγγελισμού δηλαδή της διάδοσης του Λόγου του Θεού στα μήκη και τα πλάτη της γης αποκτά και νέες διαστάσεις και προοπτικές.
To internet αποτελεί ένα μοναδικό «εργαλείο» για την προσέγγιση ειδικά των νέων ανθρώπων, ένα συγκλονιστικό περιβάλλον στο οποίο οι νέες ιδέες και βέβαια οι πάντα επίκαιρες αξίες του Ευαγγελίου μπορούν να βρουν γόνιμο έδαφος να ανθίσουν".

ΠΡΟΣΟΧΗ. ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ.

Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου 2016

Πώς θα ρίξετε την πίεση σε 30 μόλις λεπτά!


e576f72a004bc5c431ada51885c45836_L
Τριάντα μόλις λεπτά την εβδομάδα είναι αρκετά για να ρίξετε την αρτηριακή σας πίεση και να βελτιώσετε την αντοχή σας.
Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει μία νέα μελέτη που δημοσιεύεται στο περιοδικό «PLoS One» και πραγματοποιήθηκε από ερευνητές τους Πανεπιστημίου McMaster από το Οντάριο.
Σύμφωνα με τους ίδιους, ένα λεπτό έντονης άσκησης διεγείρει φυσιολογικές αλλαγές που συνδέονται με την βελτίωση της υγείας, σε υπέρβαρους ενήλικες.

Είναι ενδεικτικό ότι μετά από 6 εβδομάδες, 14 υπέρβαροι συμμετέχοντες βελτίωσαν την αντοχή τους κατά 12%, είχαν καλύτερες τιμές αρτηριακής πίεσης, αλλά και βελτιωμένη μυϊκή δραστηριότητα.
Παράλληλα, οι άνδρες βελτίωσαν και τον έλεγχό τους σακχάρου τους στο αίμα.
Στο πλαίσιο της έρευνας, ζητήθηκε από τους εθελοντές να κάνουν ζέσταμα σε στάσιμα ποδήλατα για δύο λεπτά, στη συνέχεια να κάνουν ποδήλατο όσο πιο σκληρά μπορούσαν για τρία διαστήματα 20 δευτερολέπτων, που ακολουθούνταν από δύο λεπτά αργού πεταλιού.
Ο κύκλος ασκήσεων επαναλήφθηκε για τρεις φορές, ανά εβδομάδα, που σημαίνει περίπου 30 λεπτά άσκησης την εβδομάδα.
Το ποδήλατο μπορεί να αντικατασταθεί από έντονο σπριντ μέχρι τις σκάλες, για ένα λεπτό, ή τρέξιμο με τα γόνατα ψηλά.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...