ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΟΙ ΝΑΟΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 17 ΜΑΪΟΥ

Ύστερα από περίπου δύο μήνες θα μπορέσουμε από αυτή την Κυριακή 17/5 της Αγίας Φωτεινής της Σαμαρείτιδος, να συμμετάσχουμε πάλι στη θεία Λειτουργία της ενορίας μας.

Όμως, ισχύουν ακόμα κάποια περιοριστικά μέτρα. Σας ενημερώνουμε λοιπόν, να γνωρίζετε:

1. Παρακαλούμε πολύ ηλικιωμένους ανθρώπους ή κάποιους από τους συνανθρώπους μας που έχουν υποκείμενα νοσήματα (πνευμονολογικά, καρδιακά κλπ.) ή κάποιους που αυτή την εποχή αντιμετωπίζουν κρυολόγημα και βήχουν, να αποφύγουν προς το παρόν να έλθουν στο Ναό.

2. Τηρώντας τις προβλεπόμενες αποστάσεις, υπάρχει μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός προσώπων που μπορούν να παρευρίσκονται στο Ναό. Αυτό σημαίνει ότι ίσως δεν χωρέσουν όλοι μέσα στον κυρίως Ναό και επίσης ότι δεν μπορούμε να κάτσουμε όπου θέλουμε.

3. Για να τηρηθούν τα μέτρα προστασίας, οι θέσεις είναι ήδη καθορισμένες. Ακολουθούμε λοιπόν, τις οδηγίες των Εκκλ. Επιτρόπων και των συνεργατών του Ναού (θα φέρουν διακριτικό σήμα για να τους αναγνωρίζετε) και καθόμαστε όπου μας υποδείξουν, ώστε να διευκολύνουμε την καλύτερη πρόσβαση όλων.

4. Ο Ναός μας θα ανοίξει την Κυριακή περίπου στις 6.30 το πρωί. Οι πρώτοι θα καταλάβουν θέσεις στον κυρίως Ναό. Νέες κοπέλες και κυρίες μπορούν να ανέβουν στον Γυναικονίτη ακολουθώντας κι εκεί τις οδηγίες των συνεργατών μας.

Οικογένειες μαζί με παιδιά ή κάποιοι μεγαλύτεροι άνθρωποι είναι προτιμότερο να εκκλησιαστούν στην ισόγεια αίθουσα του Ναού, όπου θα υπάρχει ζωντανή μετάδοση με εικόνα και ήχο. Προφανώς οι οικογένειες θα καταλάβουν μαζί κάποιο χώρο. Δεν θα κάτσουν μεμονωμένα.

5. Όταν γεμίσει ο κυρίως Ναός και ο Γυναικονίτης, τότε θα οδηγούμαστε στην ισόγεια αἰθουσα του Ναού, όπου πάλι θα ακολουθούμε τις σχετικές οδηγίες, όμορφα και ήσυχα. Αν γεμίσει και η ισόγεια αίθουσα, τότε αναγκαστικά θα παραμείνουμε στον προαύλιο χώρο. Θα προσπαθήσουμε να υπάρχουν θείες Λειτουργίες και μέσα στην βδομάδα, ώστε να μπορούν να εκκλησιαστούν περισσότεροι.

6. Κεράκι μπορούμε να ανάψουμε είτε πάνω στο Ναό, είτε κάτω στο Παρεκκλήσι.

7. Σε κάθε είσοδο-έξοδο υπάρχουν αντισηπτικά και μαντηλάκια που μπορείτε να χρησιμοποιείτε.

8. Την ώρα της Θείας Κοινωνίας, όσοι βρίσκονται στον κυρίως Ναό και τον Γυναικονίτη, έχουν ετοιμαστεί και επιθυμούν να μεταλάβουν, θα μετακινηθούν προσεκτικά τηρώντας τις αποστάσεις, προς τον Σολέα, την Ωραία Πύλη.

Όσοι βρίσκονται στην ισόγεια αίθουσα και θέλουν να κοινωνήσουν, δεν θα μετακινηθούν. Θα κατέβει εκεί ο ιερέας.

Όσοι βρίσκονται έξω από τον Ιερό Ναό και επιθυμούν να μεταλάβουν, θα μετακινηθούν προσεκτικά προς την ισόγεια αίθουσα από τη είσοδο της οδού Θεομήτορος.

9. Όλοι θα θέλαμε να ήταν κάπως αλλιώς τα πράγματα, και να μην χρειάζονταν όλα αυτά. Όμως οφείλουμε να προσαρμοστούμε. Και να θυμόμαστε πάντα ότι δίνουμε «εξετάσεις» αξιοπρέπειας, σεβασμού και πίστης.

10. Ζητούμε συγγνώμη και ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ να ακολουθήσετε πιστά τις παραπάνω οδηγίες.

ΕΚ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ

Κυριακή, 20 Αυγούστου 2017

5 αλλαγές που πρέπει να κάνεις στο μεσημεριανό γεύμα



Αν παρατηρήσεις τον εαυτό σου να έχει κάνει πολλές φορές κάποιο από τα παρακάτω λάθη, τότε έχει έρθει σίγουρα η ώρα για μία ριζική μεταμόρφωση του μεσημεριανού σου.

1. Τρως συνέχεια έξω.
Αλλαγή στο μεσημεριανό Φυσικά και μπορείς να βρεις υγιεινές επιλογές σε πολλά μέρη, ακόμα και στα εστιατόρια φαστ φουντ, αλλά αν θέλεις να πάρεις πραγματικά τον έλεγχο της διατροφής σου, τότε το να ετοιμάζεις μόνη σου το μεσημεριανό σου και να το φέρνεις στη δουλειά σου αποτελεί την καλύτερη επιλογή.

2. Συνοδεύεις πάντα το γεύμα σου με κάποιο αναψυκτικό.
  Αλλαγή στο μεσημεριανό Δεν είναι κακό το να πίνεις περιστασιακά ένα αναψυκτικό μαζί με το φαγητό σου, αλλά αν κάθε μέρα μαζί με το γεύμα σου “τελειώνεις” και ένα ολόκληρο κουτάκι αναψυκτικού, τότε προσθέτεις χιλιάδες ανεπιθύμητες θερμίδες στον οργανισμό σου κάθε μήνα. Το ίδιο ισχύει και για τα light αναψυκτικά, οπότε καλύτερα να επιλέγεις μόνο το νερό ως συνοδευτικό.
3. Δεν κάνεις ένα θρεπτικό γεύμα.
  Αλλαγή στο μεσημεριανό Μπορεί να ψάχνεις για κάτι γρήγορο ή οικονομικό την ώρα του μεσημεριανού, αλλά μην ξεχνάς ότι το γεύμα αυτό πρέπει να σε βοηθήσει να καλύψεις τις ανάγκες του οργανισμού σου σε θρεπτικά στοιχεία, ώστε να έχεις ενέργεια σε όλη την υπόλοιπη διάρκεια της ημέρας. Σκέψου το λοιπόν δύο φορές προτού παραγγείλεις πάλι κάποιο φαγητό γεμάτο λιπαρά και υδατάνθρακες και προσπάθησε να λαμβάνεις καθημερινά τις απαραίτητες ποσότητες βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων.

4. Δεν τρως αρκετή ποσότητα.
Αλλαγή στο μεσημεριανό Μπορεί να νομίζεις ότι μία σούπα που περιέχει 90 θερμίδες είναι καλύτερη από ένα μπέργκερ, αλλά πρέπει να φροντίζεις κιόλας ώστε το μεσημεριανό σου γεύμα να σε κρατάει χορτάτη και κατά τη διάρκεια των απογευματινών λιγούρων. Να διαλέγεις λοιπόν υγιεινές τροφές που έχουν μεγάλες ποσότητες σε πρωτεΐνη και σε φυτικές ίνες, για να νιώθεις την αίσθηση του κορεσμού για περισσότερη ώρα. Φρόντισε να έχεις πάντα όμως μαζί σου κάποια υγιεινά σνακ, όπως ένα φρούτο, σε περίπτωση που νιώσεις την ανάγκη για κάτι γλυκό το απόγευμα.
5. Δεν είσαι συγκεντρωμένη την ώρα του φαγητού.
  Αλλαγή στο μεσημεριανό Η αλήθεια είναι ότι πλέον δεν έχουμε όλοι την πολυτέλεια να απομακρυνθούμε από το χώρο της δουλειάς μας για να μπορέσουμε να απολαύσουμε το μεσημεριανό μας. Ωστόσο, το να καταβροχθίζεις το γεύμα σου στο γραφείο μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή  δεν αποτελεί και τον καλύτερο τρόπο διατροφής, επειδή θα σε κάνει να νιώσεις σύντομα πάλι πεινασμένη. Βοήθησε τον εγκέφαλό σου να “καταγράψει” το γεγονός ότι έχεις χορτάσει τρώγοντας αργά και ει δυνατόν, προσπάθησε να απομακρυνθείς για 15 έστω λεπτά από το γραφείο σου για να φας το μεσημεριανό σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...