ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΟΙ ΝΑΟΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 17 ΜΑΪΟΥ

Ύστερα από περίπου δύο μήνες θα μπορέσουμε από αυτή την Κυριακή 17/5 της Αγίας Φωτεινής της Σαμαρείτιδος, να συμμετάσχουμε πάλι στη θεία Λειτουργία της ενορίας μας.

Όμως, ισχύουν ακόμα κάποια περιοριστικά μέτρα. Σας ενημερώνουμε λοιπόν, να γνωρίζετε:

1. Παρακαλούμε πολύ ηλικιωμένους ανθρώπους ή κάποιους από τους συνανθρώπους μας που έχουν υποκείμενα νοσήματα (πνευμονολογικά, καρδιακά κλπ.) ή κάποιους που αυτή την εποχή αντιμετωπίζουν κρυολόγημα και βήχουν, να αποφύγουν προς το παρόν να έλθουν στο Ναό.

2. Τηρώντας τις προβλεπόμενες αποστάσεις, υπάρχει μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός προσώπων που μπορούν να παρευρίσκονται στο Ναό. Αυτό σημαίνει ότι ίσως δεν χωρέσουν όλοι μέσα στον κυρίως Ναό και επίσης ότι δεν μπορούμε να κάτσουμε όπου θέλουμε.

3. Για να τηρηθούν τα μέτρα προστασίας, οι θέσεις είναι ήδη καθορισμένες. Ακολουθούμε λοιπόν, τις οδηγίες των Εκκλ. Επιτρόπων και των συνεργατών του Ναού (θα φέρουν διακριτικό σήμα για να τους αναγνωρίζετε) και καθόμαστε όπου μας υποδείξουν, ώστε να διευκολύνουμε την καλύτερη πρόσβαση όλων.

4. Ο Ναός μας θα ανοίξει την Κυριακή περίπου στις 6.30 το πρωί. Οι πρώτοι θα καταλάβουν θέσεις στον κυρίως Ναό. Νέες κοπέλες και κυρίες μπορούν να ανέβουν στον Γυναικονίτη ακολουθώντας κι εκεί τις οδηγίες των συνεργατών μας.

Οικογένειες μαζί με παιδιά ή κάποιοι μεγαλύτεροι άνθρωποι είναι προτιμότερο να εκκλησιαστούν στην ισόγεια αίθουσα του Ναού, όπου θα υπάρχει ζωντανή μετάδοση με εικόνα και ήχο. Προφανώς οι οικογένειες θα καταλάβουν μαζί κάποιο χώρο. Δεν θα κάτσουν μεμονωμένα.

5. Όταν γεμίσει ο κυρίως Ναός και ο Γυναικονίτης, τότε θα οδηγούμαστε στην ισόγεια αἰθουσα του Ναού, όπου πάλι θα ακολουθούμε τις σχετικές οδηγίες, όμορφα και ήσυχα. Αν γεμίσει και η ισόγεια αίθουσα, τότε αναγκαστικά θα παραμείνουμε στον προαύλιο χώρο. Θα προσπαθήσουμε να υπάρχουν θείες Λειτουργίες και μέσα στην βδομάδα, ώστε να μπορούν να εκκλησιαστούν περισσότεροι.

6. Κεράκι μπορούμε να ανάψουμε είτε πάνω στο Ναό, είτε κάτω στο Παρεκκλήσι.

7. Σε κάθε είσοδο-έξοδο υπάρχουν αντισηπτικά και μαντηλάκια που μπορείτε να χρησιμοποιείτε.

8. Την ώρα της Θείας Κοινωνίας, όσοι βρίσκονται στον κυρίως Ναό και τον Γυναικονίτη, έχουν ετοιμαστεί και επιθυμούν να μεταλάβουν, θα μετακινηθούν προσεκτικά τηρώντας τις αποστάσεις, προς τον Σολέα, την Ωραία Πύλη.

Όσοι βρίσκονται στην ισόγεια αίθουσα και θέλουν να κοινωνήσουν, δεν θα μετακινηθούν. Θα κατέβει εκεί ο ιερέας.

Όσοι βρίσκονται έξω από τον Ιερό Ναό και επιθυμούν να μεταλάβουν, θα μετακινηθούν προσεκτικά προς την ισόγεια αίθουσα από τη είσοδο της οδού Θεομήτορος.

9. Όλοι θα θέλαμε να ήταν κάπως αλλιώς τα πράγματα, και να μην χρειάζονταν όλα αυτά. Όμως οφείλουμε να προσαρμοστούμε. Και να θυμόμαστε πάντα ότι δίνουμε «εξετάσεις» αξιοπρέπειας, σεβασμού και πίστης.

10. Ζητούμε συγγνώμη και ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ να ακολουθήσετε πιστά τις παραπάνω οδηγίες.

ΕΚ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ

Πέμπτη, 29 Ιανουαρίου 2015

Διατροφή κατά της γρίπης

diatrofi-kata-tis-gripis
Οι ειδικοί κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για την έλευση μεγάλου κύματος γρίπης. Αυτό άλλωστε είναι κάτι που εύκολα γίνεται αντιληπτό, αν
λάβουμε υπόψη ότι ήδη πολλοί είναι εκείνοι που έχουν αρρωστήσει αυτή την περίοδο από κάποια λοίμωξη του αναπνευστικού, άλλοι πιο βαριά άλλoi πιο ελαφριά. Πέρα από τις όποιες συστάσεις των αρμόδιων φορέων περί εμβολιασμού κ.α., εξίσου σημαντικό είναι ακολουθούμε και κάποιους κανόνες σωστής διατροφής, ώστε να είμαστε πιο ανθεκτικοί και λιγότερο ευάλωτοι στις ιώσεις και τα μικρόβια του χειμώνα.

Ας δούμε ποιοι είναι αυτοί :

– Τρώτε καθημερινά τουλάχιστον δύο φρούτα ή ένα φρσεσκοστιμμένο χυμό από φρούτα καθώς επίσης και μία μεγάλη σαλάτα. Περιέχουν υψηλά ποσά αμυντικών βιταμινών όπως η βιταμίνη C και διάφορα φλαβονοειδή, τα οποία θωρακίζουν την άμυνά μας και μας βοηθάνε να αντιδράμε καλύτερα σε μία λοίμωξη.

– Βάλτε τα ψάρια και τα θαλασσινά στη διατροφή σας μία με δύο φορές την εβδομάδα. Θα πάρετε καλής ποιότητας λιπαρά και υψηλά ποσά ψευδαργύρου, που αποτελεί ένα σημαντικό αμυντικό ιχνοστοιχείο.
– Τρώτε μια με δύο χούφτες ξηρούς καρπούς την ημέρα και τρώτε ολικής αλέσεως δημητριακά. Θα πάρετε καλής ποιότητας λιπαρά και σελήνιο. Το σελήνιο αποτελεί δομικό συστατικό ενζύμων και πρωτεϊνών που εμπλέκονται στην άμυνα του οργανισμού και την αντιοξειδωτική του ικανότητα.
– Φροντίστε να προσλαμβάνεται αρκετά υγρά.

– Περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ, καθώς η υψηλή πρόσληψή του έχει συσχετιστεί με μειωμένη άμυνα του οργανισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...