"Όταν ο Χριστός μας 2000 χρόνια πριν έλεγε στους μαθητές και Αποστόλους του να πάνε σ’ όλη τη γη και να διαδώσουν το Ευαγγέλιο της σωτηρίας (Ματθ. 28, 19) είναι βέβαιο ότι γνώριζε ήδη πως η ανθρώπινη εφευρετικότητα θα άνοιγε νέους ορίζοντες προκειμένου να καταργήσει τις αποστάσεις, να διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων και άρα να αυξήσει την διεισδυτικότητα του Θείου Λόγου.
Σήμερα μπροστά στην πραγματικότητα της απίστευτης διάδοσης των νέων τεχνολογιών και κυρίως της προσβασιμότητας στο ίντερνετ από εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπων σ’ όλο τον πλανήτη είναι προφανές ότι η έννοια του ευαγγελισμού δηλαδή της διάδοσης του Λόγου του Θεού στα μήκη και τα πλάτη της γης αποκτά και νέες διαστάσεις και προοπτικές.
To internet αποτελεί ένα μοναδικό «εργαλείο» για την προσέγγιση ειδικά των νέων ανθρώπων, ένα συγκλονιστικό περιβάλλον στο οποίο οι νέες ιδέες και βέβαια οι πάντα επίκαιρες αξίες του Ευαγγελίου μπορούν να βρουν γόνιμο έδαφος να ανθίσουν".

Πέμπτη, 29 Ιανουαρίου 2015

Διατροφή κατά της γρίπης

diatrofi-kata-tis-gripis
Οι ειδικοί κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για την έλευση μεγάλου κύματος γρίπης. Αυτό άλλωστε είναι κάτι που εύκολα γίνεται αντιληπτό, αν
λάβουμε υπόψη ότι ήδη πολλοί είναι εκείνοι που έχουν αρρωστήσει αυτή την περίοδο από κάποια λοίμωξη του αναπνευστικού, άλλοι πιο βαριά άλλoi πιο ελαφριά. Πέρα από τις όποιες συστάσεις των αρμόδιων φορέων περί εμβολιασμού κ.α., εξίσου σημαντικό είναι ακολουθούμε και κάποιους κανόνες σωστής διατροφής, ώστε να είμαστε πιο ανθεκτικοί και λιγότερο ευάλωτοι στις ιώσεις και τα μικρόβια του χειμώνα.

Ας δούμε ποιοι είναι αυτοί :

– Τρώτε καθημερινά τουλάχιστον δύο φρούτα ή ένα φρσεσκοστιμμένο χυμό από φρούτα καθώς επίσης και μία μεγάλη σαλάτα. Περιέχουν υψηλά ποσά αμυντικών βιταμινών όπως η βιταμίνη C και διάφορα φλαβονοειδή, τα οποία θωρακίζουν την άμυνά μας και μας βοηθάνε να αντιδράμε καλύτερα σε μία λοίμωξη.

– Βάλτε τα ψάρια και τα θαλασσινά στη διατροφή σας μία με δύο φορές την εβδομάδα. Θα πάρετε καλής ποιότητας λιπαρά και υψηλά ποσά ψευδαργύρου, που αποτελεί ένα σημαντικό αμυντικό ιχνοστοιχείο.
– Τρώτε μια με δύο χούφτες ξηρούς καρπούς την ημέρα και τρώτε ολικής αλέσεως δημητριακά. Θα πάρετε καλής ποιότητας λιπαρά και σελήνιο. Το σελήνιο αποτελεί δομικό συστατικό ενζύμων και πρωτεϊνών που εμπλέκονται στην άμυνα του οργανισμού και την αντιοξειδωτική του ικανότητα.
– Φροντίστε να προσλαμβάνεται αρκετά υγρά.

– Περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ, καθώς η υψηλή πρόσληψή του έχει συσχετιστεί με μειωμένη άμυνα του οργανισμού.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...