Τρίτη 1 Μαΐου 2018

Σοι μόνω ήμαρτον ...


του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου πρώην Πειραιώς κ.Καλλινίκου
Η αμαρτία είναι προσβολή προς το Θεό.Προς το Θεό αμαρτάνουμε.Η αμαρτία δεν αφορά μοναχά εμάς αλλά είναι προσβολή στο Θεό.
Αυτό ακόμα μας διδάσκει ότι ο Θεός ερευνά τα κρύφια των καρδιών μας .
Υπάρχει Θεέ μου τόπος που εγώ να βρεθώ και μην είσαι Εσύ παρών ;


Υπάρχει κάπου κάποις χώρος ή μέρος που να απουσιάζει ο Θεός;
Ενώπιόν Σου Θεέ μου,που είσαι πανταχού παρών και πληρείς το Σύμπαν εγώ αμάρτησα ,εγώ εγκλημάτησα μπροστά στα δικά Σου μάτια.
Γι αυτό τώρα με κατάνυξη με συντριβή ,με κλάμα ,με ειλικρινή μετάνοια ζητώ το έλεός Σου.Ζητώ τα σπάλχνα των οικτιρμών Σου
Ζητώ να με πλύνεις από τον βόρβορο .Να εξαλείψεις το αμάρτημά μου.Να με δεχθείς μετανοούντα και να με απαλλάξεις από το βάρος της ενοχής .Κάθε πράξη μας είναι φανερή ενώπιόν Σου,τίποτε δεν μπορούμε να σου κρύψουμε .Είσαι παντογνώστης και καρδιογνώστης.

( απόσπασμα από το βιβλίο «Ελέησον με  ο Θεός» εκδόσεις Χρυσοπηγή) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...