Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Αϊβάζης: Πρώτη φορά ένιωσα την παρουσία του Θεού στη ζωή μου όταν πήγα στο Άγιον Όρος.

Αϊβάζης: Πρώτη φορά ένιωσα την παρουσία του Θεού στη ζωή μου όταν πήγα στο Άγιον Όρος
Μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο περιοδικό YOU και τον Ανδρέα Θεοδώρου, παραχώρησε ο Γιάννης Αϊβάζης και μίλησε για πρώτη φορά για τις δύσκολες περιόδους τις δικές του και της Μαρίας Κορινθίου, την πίστη του στο Θεό και όλα αυτά που αφορούν την εξέλιξη της σχέσης τους όλα τα χρόνια.
Τα δημοσιεύματα που κατά καιρούς σας χωρίζουν σε ενοχλούν;

Όχι και λέω στη Μαρία να μην ασχολείται αν κι εκείνη είναι πιο «τζόρας» και θέλει να απαντάει.
Τι θα άλλαζες σε εκείνη;
Τίποτα που να αφορούν τον τρόπο που μιλάει, που συμπεριφέρεται και που φροντίζει την οικογένεια μας. Κάποιες φορές όμως με εκνευρίζει που είναι εγωίστρια, γίνεται επιτακτική εκεί που δεν πρέπει με αποτέλεσμα να μαλώνουμε για βλακειούλες.
Έχεις δεχθεί απειλές για τη ζωή σου λόγω αναγνωρισιμότητας;
Ναι με ενοχλούσαν για μήνες και απευθύνθηκα στην αστυνομία.
Πέρασες κατάθλιψη;
Όταν η Μαρία ανάρρωσε από την επιλόχειο κατάθλιψη, είχα εγώ θέμα. Αυτό συνέβη, γιατί όταν μπαίνεις σε καταστάσεις που δεν γνωρίζεις είναι σαν να σε βρίσκει κεραυνός…εν αιθρία. Με βοήθησε η οικογένεια μου να το ξεπεράσω.
Έχεις νιώσει την παρουσία του Θεού στην καθημερινότητα σου;
Ναι, όταν πήγα πρώτη φορά στο Άγιο Όρος.
Θα σκεφτόσουν ποτέ να ακολουθήσεις το δρόμο του Θεού;
Ακολουθώ το δρόμο της πίστης- και ποιος ξέρει-μπορεί στα 60 μου να μου την δώσει να γίνω μοναχός και να πάω σε μοναστήρι.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...