Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ!!!

Θεέ μου σε παρακαλώ
κάνε τον νου μου καθαρό,
τις σκέψεις να απομακρυνθούν,
τις εικόνες να εξαφανιστούν.

Θέλω πολύ να προσευχηθώ
θέλω πολύ να συγκεντρωθώ,
μαζί σου αδιαλείπτως να μιλώ
τις κακές σκέψεις να νικώ.

Την ψυχή μου να έχω καθαρή
την καρδιά μου πολύ ''χρυσή''.
Τον κόσμο όλο ν΄ αγαπώ
να μπορώ εύκολα να συγχωρώ.


Να ΄χω γλυκίτατη καρδιά
να ΄χω πολύ Ανθρωπιά.
Τους ανθρώπους να πονώ
κι αν μπορώ να τους βοηθώ.

Δώσε μου δύναμη πολύ,
Θεέ μου, να ΄χω υπομονή.
Την ψυχή μου να ΄χω αγνή
να προσεύχομαι κάθε στιγμή.

Η σωτηρία της ψυχής
είναι η ουσία της ζωής.
Κύριέ και Θεέ μου σε παρακαλώ
βοήθά με ν΄ αγωνιστώ.

Στα δύσκολα να βρίσκω λύσεις
στις απορίες μου απαντήσεις.
Να ξεχωρίζω το καλό απ΄ το κακό
το κακό να το διώχνω, να το σκορπώ.

Θεέ μου και Πατέρα, μείνε μαζί μου
σ΄ ολόκληρη την ζωή μου.
Οδήγησέ με στον δρόμο τον καλό
που θα με οδηγήσει στον παράδεισο.

Σ΄ ευχαριστώ καλέ μου Θεέ
σ΄ ευχαριστώ Πάνσοφέ μου Δημιουργέ.
Για όλα σε ευχαριστώ,
ολόψυχα σε ΑΓΑΠΩ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...